|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۳۷۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
موضع ما این است که فلسطینی‌ها باید خودشان [غزه] را اداره کنند. نقش دقیقی که تشکیلات خودگردان فلسطین ایفا خواهد کرد هنوز مشخص نیست و باید دید چه پیش می‌آید. چراکه همه می‌دانند تشکیلات خودگردان فلسطین در ترکیب فعلی خود، به سختی می‌تواند رام الله را اداره کند.

ایرنا: سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت: اسرائیل به دنبال طرحی بلندمدت برای غزه است و در همین راستا در حال گفت‌وگو با ایالات متحده است.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا، مایکل هرتزوگ (Michael Herzog) در مصاحبه‌ با برنامه تلویزیونی «فاکس نیوز ساندی» مدعی شد که «این موضع اسرائیل است که فلسطینی‌ها باید خودشان [غزه] را اداره کنند»؛ با این وجود وی با تکرار اظهارات قبلی نخست وزیر اسرائیل نشان داد که رژیم‌صهیونیستی از تشکیلات خودگردان فلسطین در نقش کنونی آن حمایت نخواهد کرد.

وی ادعا کرد: موضع ما این است که فلسطینی‌ها باید خودشان [غزه] را اداره کنند. نقش دقیقی که تشکیلات خودگردان فلسطین ایفا خواهد کرد هنوز مشخص نیست و باید دید چه پیش می‌آید. چراکه همه می‌دانند تشکیلات خودگردان فلسطین در ترکیب فعلی خود، به سختی می‌تواند رام الله را اداره کند.

سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن با بیان اینکه در تشکیلات خودگردان فلسطین باید اصلاحاتی انجام شود و «اسرائیل علاقه‌ای به اشغال غزه یا اداره آن ندارد»، ادعا کرد: امنیت اولویت اصلی است.

هرتزوگ مدعی شد: ما آنجا [در غزه] هستیم تا تهدید نظامی حماس علیه اسرائیل و توانایی آنها برای حمله مجدد را از بین ببریم. این هدف ماست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین